26.7.15

Σκέψη για την ημέρα



To να έχω εσωτερική δύναμη σε όλες τις καταστάσεις σημαίνει να εξασφαλίζω την πρόοδο.

Το να έχω εσωτερική δύναμη σημαίνει να είμαι τόσο δυνατός εσωτερικά ώστε να μπορώ να προσαρμόσω τον εαυτό μου στις ποικίλες καταστάσεις που φέρνει η ζωή. Όσο πιο πολύ γνωρίζω πώς να ετοιμάσω τον δρόμο μου προς τα εμπρός κι έχω επίσης τη δύναμη να το κάνω, εξασφαλίζω την πρόοδο. Όπως ένα χορταράκι, χρειάζεται να ριζώσω και ακόμα να γνωρίζω πώς να προσαρμόζομαι ανάλογα με τον άνεμο.

Λύση: Σήμερα θα κάνω την προσπάθεια να βρω έναν τρόπο για να ασχοληθώ με κάποιον ή κάτι που δεν ήμουν σε θέση μέχρι τώρα να το κάνω. Θα βρω κάτι μέσα μου που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να ασχοληθώ με ό, τι είναι δύσκολο έξω. Υπάρχει σίγουρα κάτι μέσα μου, απλά χρειάζεται να το βρω. Ακόμα κι αν δεν μπορώ να βρω κάτι, ας κάνω τουλάχιστον τη σκέψη ότι έχω μέσα μου τη δύναμη να το κάνω. Και καθώς συνεχίζω να εξασκούμαι θα έχω σίγουρα επιτυχία.







No comments:

Post a Comment