22.10.19

Κάνετε το Όνειρο σας πραγματικότητα ( Οραματισμός)




Κάνετε το Όνειρο σας πραγματικότητα ( Οραματισμός)


Χαλαρώνω το σώμα μου... αφήνω όλη την ένταση... μειώνω την ταχύτητα των σκέψεων μου... χαλαρώνω τον νου μου, την σκέψη μου... αφήνω στην άκρη ότι με κάνει να μην νιώθω καλά...

Τι είναι αυτό που στ’ αλήθεια εγώ η ψυχή λαχταρώ; Τι είναι αυτό που θέλω στην ζωή μου;

Ακούω την απάντηση που έρχεται από μέσα μου... Αφήνω την απάντηση να αναδυθεί αυθόρμητα .. Δεν ανησυχώ... Οραματίζομαι τι θέλω και που θέλω να φτάσω... Τώρα πετώ, πετώ προς τον προορισμό που ονειρεύομαι... Οραματίζομαι ότι είμαι αυτό που θέλω να είμαι, μα κάνω αυτό που θέλω να κάνω...Χωρίς φόβους, χωρίς σχοινιά που θα με κρατάν ... Είμαι αυτό που θέλω να είμαι... Βλέπω τον εαυτό μου έτσι, να το έχει πετύχει , να το έχε καταφέρει... Χαίρομαι για λίγο αυτές τις στιγμές της εμπειρίας... Ζω το όνειρο μου ...

Μπορώ να πραγματοποιήσω το όνειρό μου... πρέπει να το οραματίζομαι σαν να το έχω πετύχει ήδη ... Αυτό αυξάνει την δύναμη μου για να το πετύχω....

Τώρα επιστρέφω στην παρούσα στιγμή... προετοιμάζομαι να μπω στην δράση με αυτή την σιγουριά ... Θα κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα...

No comments:

Post a Comment