18.9.19

Το Τρίγωνο της Πνευματικής Ενέργειας






Το Τρίγωνο της Πνευματικής Ενέργειας



Η Αρμονία μέσα μας και μέσα στους άλλους στηρίζεται στην ακρίβεια της ενθύμησης τριών πραγμάτων: την ικανότητα της αποσύνδεσης, της σύνδεσης και της επανασύνδεσης.


Όταν αποσυνδέω τις σκέψεις μου από τις εξωτερικές επιρροές , μένω έξω από την δράση και τα λόγια, τότε μπορώ να πάω στην σιωπή και να συνδεθώ με τον εαυτό μου. Για να συνδεθώ με τον εαυτό μου χρησιμοποιώ την σκέψη : * Είμαι η Γαλήνη ή  * Είμαι μια γαλήνια ψυχή. Αυτή η σκέψη είναι το ρεύμα που δραστηριοποιεί την εσωτερική μου πηγή της γαλήνης και τις ιδιότητες που πηγάζουν απ αυτήν την γαλήνη. Το πρώτο βήμα στο διαλογισμό είναι πάντα η σύνδεση με τον εαυτό: αυτό που αποκαλούμε βήμα προς τα μέσα.


Το επόμενο βήμα στο διαλογισμό είναι κάθετο, όπου μέσα σένα δευτερόλεπτο, η συγκεντρωμένη μου σκέψη συνδέει το νου μου με την Υπέρτατη Πηγή Γαλήνης.

Η Σιωπή και η αγάπη δίνει στο νου μου τα φτερά για να σπάσει την βαρύτητα της έλξης , να πετάξει και να ενωθεί με τον Ένα, που είναι το πιο αγνό σημείο ενέργειας στο σύμπαν. Αυτή η κάθετη ένωση , ανάμεσα στο σημείο του εαυτού, την ψυχή και το σημείο του σύμπαντος, την Υπέρτατη Ψυχή, δίνει στο νου φρέσκια, καινούργια ενέργεια . Αυτή η φρέσκια ενέργεια είναι η  θεϊκή πνευματική δύναμη που κανείς δεν μπορεί να την βρει ή να την πάρει από κανένα  ανθρώπινο ον. Γι’ αυτό, αν θέλω να επαναφορτίσω τον εαυτό μου , να ξαναανακαλύψω και να επαναφέρω την αρχική ισορροπία και αρμονία μέσα μου, η δεύτερη κίνηση που πρέπει να κάνει ο νους μου πρέπει να είναι κάθετη.

(Αύριο η συνέχεια...)

No comments:

Post a Comment