4.8.14

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα





ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟ ΚΕΦΑΛΙ

Πάντα ήμουν πολύ προσεκτική να μη διαχωρίζω τον εαυτό μου
από την αγάπη του Θεού,
ούτε να απομακρύνω τον εαυτό μου έστω και στο ελάχιστο,
αποκόπτοντας έτσι τον εαυτό μου από την εμπειρία της αγάπης Του. 
Είμαι επίσης προσεκτική ώστε η διάνοια μου
να μην απασχολείται οπουδήποτε αλλού,
έτσι ώστε ο Θεός να μπορεί να τη χρησιμοποιήσει όποτε θέλει.
Γι' αυτόν τον λόγο η καρδιά μου είναι πάντα χαρούμενη
και το κεφάλι μου παραμένει ψύχραιμο.

Δεν αφήνω τίποτε μέσα στην καρδιά μου
το οποίο θα απαιτούσε μετά πολύ χρόνο και προσπάθεια για να μετακινηθεί. 
Όταν αρχίζω να σκέφτομαι για το παρελθόν,
το παρόν και το μέλλον,
τα παλιά συναισθήματα ανακινούνται μέσα στην καρδιά μου,
όλα την ίδια στιγμή
και απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά για να τα απομακρύνω.
Πως θα μπορούσε ο Θεός να μου δώσει αγάπη,
πως θα μπορούσα να βιώσω την αγάπη του
εάν είμαι πάντα τόσο απασχολημένη σε αυτό;



Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.




No comments:

Post a Comment