20.4.19

Σκέψη για την Ημέρα



Η Συγχώρεση μας φέρνει πιο κοντά στους άλλους



Γιατί είναι δύσκολο να συγχωρούμε τους άλλους; Συνήθως επειδή πιστεύουμε ότι φταίνε 90% για το πρόβλημα, ότι εμείς δεν είμαστε τόσο κακοί όσο αυτοί. Έτσι αρχίζω να κουβαλάω το φορτίο από τις πράξεις των άλλων.  Αν ο εγωισμός μου είναι μεγάλος, θα διορθώνω τους άλλους, θα τους κρίνω : ' Εγώ ξέρω, Εγώ είμαι σωστή', 'Αυτό δεν είναι δίκαιο'. Αλλά αν αρχίσω να συγχωρώ μέσα από την καρδιά μου, με ειλικρίνεια, αυτό το αίσθημα και αυτή η στάση θα αρχίσουν να διαλύονται. Παραμένω ταπεινή και αυτή η συγχώρεση θα με φέρει πιο κοντά στους άλλους. Μετά δεν θα έχω μέσα μου εκδικητικότητα ή θυμό, απλά θα παραμένω ανάλαφρη.  



Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854


No comments:

Post a Comment