24.5.19

Διαλογισμός : Βιώνω ο Πνευματικό μου Σπίτι ( Μέρος 2 )




Διαλογισμός  – Βιώνω το Πνευματικό μου Σπίτι ( Μέρος  2)




Καθώς διαβάζετε και ακολουθείτε αργά και σιωπηλά τα παρακάτω λόγια, ταυτόχρονα κάνετε πραγματικά προσπάθεια να δημιουργείτε τις εικόνες τους στο μάτι του νου σας :

Συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου, την ψυχή, που είναι ένα χρυσό σημείο φωτός........
Βρίσκομαι στο κέντρο του μετώπου ανάμεσα απ τα δυο μάτια ........
Εκπέμπω ακτίνες χρυσού φωτός γαλήνης, αγνότητας και αγάπης προς όλες τις κατευθύνσεις........
Με αυτή την επίγνωση της ψυχής, με την δύναμη του νου μου μπορώ να ταξιδέψω πέρα από τους περιορισμούς των φυσικών μου οργάνων........
Οραματίζομαι τον εαυτό μου σιγά σιγά να απομακρύνεται από αυτό το φυσικό σώμα .......
Εγώ, το λαμπερό αστέρι, η ενέργεια, πετώ στον ουρανό του φωτός........
Βλέπω τον εαυτό μου να αιωρείται πάνω από χιλιάδες κτίρια και φώτα........
Σιγά σιγά πετώ ακόμη πιο ψηλά στο διάστημα........
Περιβάλλομαι από χιλιάδες αστέρια και πλανήτες........
Σιγά σιγά βλέπω τον εαυτό μου να πετάει πέρα από τον κόσμο των πέντε στοιχείων ........
Εγώ, το χρυσό αστέρι, μπαίνω σε ένα άλλο κόσμο , έναν κόσμο απαλού χρυσοκόκκινου φωτός ........
Ένα κόσμο γλυκιάς σιωπής και γαλήνης........
Γεμάτο γαλήνιο φως που απλώνεται πολύ πολύ μακριά........
Έχω ένα αίσθημα καθαρής θαλπωρής ........
Εγώ το σημείο φωτός ακτινοβολώ μέσα σ αυτό το έκτο στοιχείο........
Είμαι ελεύθερη από όλες τις εντάσεις, απόλυτα φωτεινή .........
Εδώ ανήκω,
Αυτό είναι το σπίτι μου........
Αναγνωρίζω αυτό το μέρος........
Το είχα ξεχάσει, αλλά τώρα το έχω ξαναβρεί........
Για λίγα λεπτά μένω σ αυτή την θετική εμπειρία και μετά σιγά σιγά κατεβαίνω προς τα κάτω για να ξαναπάρω την θέση μου στο φυσικό σώμα.




Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854

No comments:

Post a Comment