22.5.19

Εμπειρία Συνειδητότητας Ψυχής



Εμπειρία Συνειδητότητας Ψυχής


Διαβάζετε αργά και σιωπηλά τα παρακάτω λόγια. Χρησιμοποιείτε τη δύναμη του οραματισμού, στοχεύετε να έχετε την εμπειρία τους στο νου σας:

Αποσύρω την σκέψη μου από τα φυσικά μου όργανα και τις φυσικές μου αισθήσεις .......
Συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου ........
Ακούω μέσα από αυτά τα αυτιά........
Βλέπω μέσα από αυτά τα μάτια........
Αυτό το φυσικό σώμα είναι το όχημα μου........
Είναι ένα πολύτιμο όργανο, ένα μέσον.......
Αλλά, αυτό που είναι ακόμη πιο πολύτιμο  και πιο ανεκτίμητο είναι το ον ( η ψυχή ) που κάνει αυτό το όργανο να λειτουργεί........
Μέσα σ αυτό το μηχανισμό που αποτελείται από κόκαλα, μυς  και αξιοθαύμαστα όργανα είναι ένα ον φωτός........
Στο κέντρο του μετώπου είναι ένα σημείο φωτός ......
Είμαι αυτό το φως........
Εγώ το ον του φωτός εκφράζω τον εαυτό μου μέσα απ ΄αυτό το σώμα........
Αλλά δεν είμαι αυτό το σώμα........
Είμαι φως........
Εξαπλώνω ακτίνες γαλήνης σε όλες τις κατευθύνσεις........
Έχω την επίγνωση της δύναμης μέσα σ αυτό το σημείο φωτός........
Μέσα στο ο του φωτός υπάρχουν όλα όσα είμαι και όλα όσα έχω........
Μέσα μου υπάρχουν οι ιδιότητες, οι δυνάμεις, τα ταλέντα μου........
Με την επίγνωση του ποιος είμαι εκπέμπω αυτό το φως μέσα.......
                              Και με την επίγνωση αυτού του εσωτερικού φωτός.....                                                                                        Κρατώ τον αυτοσεβασμό μου ψηλά........                                                                                             


Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854

No comments:

Post a Comment