18.4.20

Κάντε την παραμονή σας στο Φυσικό Σώμα ευχάριστη.



Κάντε την παραμονή σας στο Φυσικό Σώμα ευχάριστη.


Για να γίνει καλύτερα κατανοητή η σχέση της ψυχής με το σώμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα του κατοίκου ενός σπιτιού, όπου το σπίτι είναι το σώμα και ο κάτοικος η ψυχή . Είναι η επίγνωση του ποιος είναι ο κάτοικος, που είναι διαφορετικός από τον τόπο της κατοικίας του . Πρέπει να καταλάβω, ότι όπως ένας κάτοικος ενός σπιτιού , δεν μπορεί να είναι το σπίτι, δεν μπορεί να ταυτιστεί με το μέρος όπου κατοικεί , με τον ίδιο ακριβώς τρόπο , δεν είμαι το σώμα μου, το μέρος όπου κατοικώ, αλλά είμαι ο κάτοικος. Ο κάτοικος ενός φυσικού σπιτιού μπορεί ή δεν μπορεί να μένει 24  ώρες στο σπίτι, εξαρτάται από τον ρόλο του. Αλλά εγώ, σαν πνευματικός κάτοικος αυτού του φυσικού σώματος ξοδεύω όλο τον χρόνο μου μέσα σ αυτό, για την ακρίβεια, όλη την διάρκεια της ζωής και μετά μετακομίζω σ ένα άλλο σπίτι. Από την στιγμή που μένω τόσο πολύ καιρό μέσα σ αυτό, πρέπει να διατηρώ το σώμα μου, να το φροντίζω να συντηρώ την φυσική και πνευματική ατμόσφαιρα που υπάρχει μέσα σ αυτό. Όταν το κρατώ καθαρό, φρέσκο και λαμπερό, τότε μόνο μπορώ να ζω άνετα μέσα σαυτό.







Μην ξεχνάτε, υπάρχουν πολλά σκουπίδια και βρωμιά μέσα στο σπίτι. Τα παράθυρα του είναι τα μάτια και τα αυτιά μου μέσα απ τα οποία μπορούν να μπουν τα σκουπίδια.  Το σκουπίδι μπορεί να είναι μια αρνητική πληροφορία, σκηνές, εικόνες και λόγια. Τα σκουπίδια λερώνουν τον κάτοικο, σ αυτήν την περίπτωση την συνειδητότητα, απομακρύνοντας με από την αληθινή, θετικά, πνευματική μου κατάσταση. Η μύτη μου , βγαίνοντας προς τα έξω, μοιάζει με την εξώπορτα του σπιτιού. Είναι το πρώτο πράγμα που αντιμετωπίζει τον κόσμο. Αν φυσάει ο άνεμος των δυνατών καταστάσεων και δεν ξέρω πως να προστατέψω τον εαυτό μου , θα κρυολογήσω  ή θα αρρωστήσω, η εξώπορτα μου θα πάθει ζημιά κι εγώ θα είμαι ευαίσθητος.  Το σαλόνι είναι η γλώσσα μου, που πρώτη πιάνει αν κάτι είναι θετικό ή αρνητικό.  Θα υπάρχουν σταθερές επιθέσεις στα παράθυρα, τις πόρτες , στο σαλόνι και στους άλλους χώρους. Αλλά αν έχω την επίγνωση και είμαι επάγρυπνος , θα κρατώ το σπίτι μου σε τάξη. Αν κάποιο σκουπίδι μπει μέσα, θα πρέπει αμέσως να το καθαρίσω πάλι, έτσι που η ατμόσφαιρα μέσα στο σπίτι να παραμένει θετική κι εγώ, ο κάτοικος να χαίρομαι να μένω μέσα σ αυτό.


No comments:

Post a Comment