18.11.20

Εξασκήστε τον Νου να σκέφτεται θετικά


 

 

Εξασκήστε τον Νου να σκέφτεται θετικά   

 

Ο Διαλογισμός είναι μια ευκαιρία να εκπαιδεύω τον νου μου, τακτικά στην διάρκεια της ημέρας,  να δημιουργεί συνειδητά τις σκέψεις που εγώ θέλω να έχω.  Μέσα στη ζωή, αντιμετωπίζω διάφορα είδη αρνητικότητας και ενοχλητικών καταστάσεων, οι οποίες πρώτα και κύρια επιδρούν στις σκέψεις μου, πριν να εκφραστούν στο πρόσωπο  ή τα λόγια ή τις πράξεις μου.  Καταλαβαίνω μέσα μου ότι οι σκέψεις ( και σαν αποτέλεσμα η αντίδραση μου σε εξωτερικό επίπεδο) που δημιουργώ εκείνη την στιγμή δεν είναι σωστές.  Θέλα να αποκτήσω μια συνήθεια, να σκέφτομαι μόνο τις σκέψεις που θέλω ή που είναι σωστές, θετικές και δυνατές, ανεξάρτητα τι συμβαίνει.

 

Έτσι από που να ξεκινήσω; Ο Διαλογισμός είναι το ξεκίνημα. Ο Διαλογισμός είναι η ώρα , όπου  συνειδητά δημιουργώ θετικές σκέψεις. Πιο όφελος μπορώ να έχω από αυτό; Σ αυτές τις λίγες στιγμές, αλλάζω την πολύ παλιά μου συνήθεια ( που δεν περιορίζεται μόνο σ αυτήν την γέννηση) να δημιουργώ ένα λαθεμένο είδος σκέψεων, όποτε αντιμετωπίζω μια κατάσταση που δεν μου αρέσει. Πως το κάνω αυτό; Με την διάνοια μου. Η διάνοια κρατάει τα ινία του νου κα επιλέγει την κατεύθυνση στην οποία θα ταξιδέψει ο νους  Γιατί μπορεί αυτό να συμβεί; Επειδή, στη διάρκεια του διαλογισμού, αναγνωρίζω τον εαυτό μου σαν ψυχή και η διάνοια μου αποδέχεται και απορροφά αυτήν την επίγνωση. Αυτή η πεποίθηση μετά γίνεται το κλειδί για να πάρω την ευθύνη αυτού που συμβαίνει στον νου μου. 

 

Αν πιστεύω ότι απλά είμαι το φυσικό σώμα και ότι οι σκέψεις μου είναι απλά αποτέλεσμα  ηλεκτρικής και χημικής   διαδικασίας που γίνεται στον εγκέφαλο, και όχι ότι είναι κάτι που μπορώ συνειδητά να ελέγξω , τότε χάνω την ευκαιρία να πάρω την ευθύνη για το τι συμβαίνει μέσα στο νου μου. Με το διαλογισμό η διάνοια μου αναγνωρίζει και καταλαβαίνει ότι οι σκέψεις μου είναι δική μου δημιουργία, εμένα της ψυχής και όχι του σώματος και ότι , εγώ η ψυχή , χρησιμοποιώντας την διάνοια μου, η οποία επίσης είναι ένα μέρος της ψυχής, μπορώ να επιλέξω τις σκέψεις μου. 

 


Όταν αντιληφθώ ότι η φυσική μου κατάσταση είναι να είμαι ο κύριος του νου μου και όχι το να καθοδηγούμε από αυτόν, ή από τον εγκέφαλο, τότε αρχίζω να αναλαμβάνω την ευθύνη για το τι συμβαίνει μέσα στο νου μου. Όταν μέσα από τακτικό διαλογισμό, εξασκούμαι στο ότι είμαι ο κύριος του νου μου , δημιουργώ και βαθαίνω μέσα μου την συνήθεια να έχω θετικές σκέψεις και η συνήθεια μου να δημιουργώ και να αντιδρώ με αρνητικές σκέψεις σε αρνητικές καταστάσεις, αρχίζει να αλλάζει με τον καιρό.

Αρχίζω να ανταποκρίνομαι θετικά ακόμη και σε αρνητικές καταστάσεις. Έτσι, ο διαλογισμός, είναι κατά πολύ μια μεταμορφωτική διαδικασία της συνήθειας να σκέφτομαι αρνητικά, η οποία μετά έχει θετικά αποτελέσματα στην προσωπικότητα και την συμπεριφορά μου.

 

Ποιο πάνω  αναφερθήκαμε στην διαδικασία επαναφοράς της θετικότητας στον νου όταν αντιμετωπίζουμε μια αρνητική κατάσταση, όπου οι περισσότεροι αντιδράμε αρνητικά, αλλά ο νους μπορεί να εκπαιδευτεί να ανταποκρίνεται με έναν διαφορετικό τρόπο. Σήμερα θα εξηγήσουμε αυτήν την διαδικασία με παράδειγμα.

 

Ας υποθέσουμε ότι είχατε μια σοβαρή  διαφωνία με τον σύντροφο σας  και χάσατε την ψυχραιμία σας. Εκείνη την ώρα, δεν ήταν μόνο ο νου σας, αλλά και το σώμα σας που ένοιωσαν άβολα – βρεθήκατε σε μια κατάσταση απόλυτου stress. Νιώσατε ξαφνικά την πίεση σας να ανεβαίνει στα ύψη, την καρδιά σας να χτυπάει δυνατά, τα χέρια σας να τρέμουν, το πρόσωπό και τα μάτια σας να κοκκινίζουν. Επί πλέον νιώσατε πόνο.  Είχατε συμπεριφερθεί έτσι πολλές φορές στο παρελθόν και γνωρίζατε τα αποτελέσματα .  Η σχέση πληγώθηκε και η κατάσταση χειροτέρεψε. Αυτό θα μπορούσατε να το αποφύγετε. Υπάρχει λύπη, ενοχή, χαμηλός αυτοσεβασμός και απελπισία  ,επειδή χάσατε τον έλεγχο σας. Επίσης υπάρχει φόβος για το μέλλον σας, όχι απαραίτητα για το μακρινό, επειδή αργά ή γρήγορα τα πράγματα θα τακτοποιηθούν, αλλά για το άμεσο δημιουργείται μια αβεβαιότητα, ιδιαίτερα για το πως θα αντιδράσει ο σύντροφος σας τις επόμενες λίγες ώρες ή μέρες. Σ αυτές τις στιγμές της πνευματικής και φυσικής απελπισίας ή κατάθλιψης, ο θυμός μπορεί να ξανάρθει είτε στρεφόμενος προς σας είτε στρεφόμενος προς τον σύντροφο σας, ο οποίος θα συνοδευτεί από τα ίδια αποτελέσματα, χειροτερεύοντας παραπέρα την κατάσταση. Αυτή την στιγμή όπου λείπει η πνευματική σοφία, εσείς πρέπει να θυμίζετε στον εαυτό σας την απλή αλήθεια, ότι είστε μία ψυχή .

Ακόμη κι αν είστε παγιδευμένοι μέσα στην δύνη της αρνητικής κατάστασης, χρησιμοποιώντας την διάνοια σας, συνειδητά, αναδύετε μέσα σας , την αληθινή σας επίγνωση ότι είστε ένα λαμπερό σημείο γαλήνιου φωτός στο κέντρο του μετώπου, ανάμεσα απ τα δυο μάτια. Όχι μόνον έχετε την επίγνωση αλλά χρησιμοποιείτε την διάνοια σας για να οραματιστεί ξεκάθαρα την αληθινή, γαλήνια, πνευματική , σαν λαμπερό αστέρι, μορφή σας.  Αυτές τις στιγμές, μπορείτε να συνδεθείτε με το ρεζερβουάρ της γαλήνης που υπάρχει βαθιά μέσα στην ύπαρξη σας. Ηρεμείτε τον νου σας κρατώντας αυτήν την επίγνωση για λίγες στιγμές. νιώθετε - γνωρίζετε – ότι είστε η γαλήνη. Καθώς αυτή η εμπειρία μεγαλώνει, θα έχει επίδραση σε όλο το φυσικό σας σύστημα. Σιγά, σιγά η σταθερότητα και η γαλήνη θα επανέλθουν στο σώμα καθώς επίσης και στο νου σας.

No comments:

Post a Comment