10.1.21

Μεταμορφώνετε τον Θυμό των άλλων


 

Μεταμορφώνετε τον Θυμό των άλλων


Στον διαλογισμό, όταν συνδέομαι με τον Θεό, απορροφώ την πνευματική Του αγάπη και γαλήνη, η οποία φέρνει στην επιφάνεια από το υποσυνείδητο,  τις αρχικές μου ιδιότητες, που είναι μέσα μου, σε μένα την ψυχή, στην αγνή μου κατάσταση όταν αρχίζω να παίζω τους ρόλους μέσα από τα φυσικά σώματα στην εγκόσμια σκηνή. Με αποτέλεσμα ,τώρα, όπου πριν θα μπορούσε να υπάρχει διαμάχη, να έχω μεγαλύτερη ικανότητα να παραμένω γαλήνιος/ α όταν ένα άλλο άτομο συμπεριφέρεται με έναν δυσάρεστο τρόπο προς εμένα. Έχω την δύναμη να μένω σε νοητική και συναισθηματική σταθερότητα όταν κάποιος με προκαλεί ή με κατηγορεί. Αυτή η δύναμη είναι πάρα πολλή πολύτιμη στην ζωή, με κάνει να μπορώ να μένω ήρεμος/η σε « θερμές» καταστάσεις, ακόμη και να απομακρύνω τον θυμό του άλλου.




Αντί να συγκεντρώνομαι στον θυμό του άλλου, συγκεντρώνω την προσοχή μου στο μη φυσικό, στο ον που μοιάζει με ένα αστέρι ή την ψυχή που υπάρχει στο άλλο άτομο, που ήταν γαλήνια και γεμάτη αγάπη, στο αρχικό, αγνό της στάδιο. Αυτό μεγαλώνει την δύναμη της ανεκτικότητας και της αποδοχής μέσα μου. Επίσης μέσω του διαλογισμού μου, έχω την εμπειρία της επίγνωσης ότι όλα τα ανθρώπινα όντα είναι ψυχές, που έχουν ένα κοινό σπίτι, το σπίτι της γαλήνης, το ασώματο ( μη φυσικό ), σπίτι των ψυχών, από όπου όλες οι ψυχές έρχονται και έχουν μια κοινή επαφή με τον Ένα Υπέρτατο Πατέρα, την Υπέρτατη Ψυχή. Μέσω αυτής της γνώσης, συνδέομαι με την καλοσύνη, που υπάρχει μέσα στην άλλη ψυχή και η αγάπη για την ψυχή διατηρείται. Καταλαβαίνω ότι αυτή η καλοσύνη είναι μια βαθύτερη αλήθεια απ ότι ο θυμός. Η αλήθεια είναι ότι αν μπορώ να κρατώ σταθερά αυτό το βλέμμα της συνειδητότητας ψυχής, θα μπορώ να εκπέμπω θετική ενέργεια στην άλλη ψυχή, η οποία θα λειτουργεί σαν μαγνήτης και θα ξυπνάει την καλοσύνη μέσα στο άλλο άτομο. Μετά, η ανεκτικότητα μου θα φέρει καρπό και η γαλήνη θα επικρατήσει μεταξύ μας.

No comments:

Post a Comment