29.7.21

Τα Αόρατα Αποτυπώματα που Σχηματίζουν την Προσωπικότητα Μου

 



Τα Αόρατα Αποτυπώματα που Σχηματίζουν την Προσωπικότητα Μου

Εκτός από τον Νου και τη Διάνοια που είναι δυο λειτουργίες της ψυχής, υπάρχει μια τρίτη, που ονομάζεται sanskaras. Οι  sanskaras δεν είναι μόνο μια αποθήκη των προσωπικών χαρακτηριστικών, όπως κοινώς γνωρίζουμε ότι είναι, αλλά είναι μια αποθήκη πολλών εντυπώσεων ή αποτυπωμάτων. Ένας τέτοιος μεγάλος αριθμός εντυπώσεων δημιουργείται από τις χιλιάδες εμπειρίες που αποκτώ μέσα από τα αισθητήρια όργανα όχι μόνο από αυτήν την ζωή, αλλά από όλες έχω περάσει. 

Ότι έχω ακούσει, δει, αγγίξει,γευτεί κλπ. Το επεξεργάζομαι ή το αναλύω με έναν δικό μου μοναδικό τρόπο. Βασικά δίνω  τις εμπειρίες μιας μοναδικής μορφής που εξαρτιούνται από την προσωπικότητα μου, πριν αυτή η μορφή αποθηκευτεί με την μορφή εμπειριών μέσα μου. Ακόμη επεξεργάζομαι τις αιθέριες εμπειρίες μου, που είναι στην μορφή  των σκέψεων και των αισθημάτων.

 

 


 

Αυτή η διαδικασία και η επεξεργασία γίνεται σε κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου, ακόμη και την ώρα που κοιμάμαι, όταν ο νους μου μπορεί να μην έχει πολλές εμπειρίες αλλά είναι απασχολημένος με την επεξεργασία των  φυσικών και αιθέριων εμπειριών της ημέρας που πέρασε και την αποθήκευση της επεξεργασμένης πληροφορίας με την μορφή εντυπώσεων.  Από αυτό, μπορεί κανείς να έχει μια ιδέα για τον αριθμό των εντυπώσεων που έχει αποθηκευτεί μέσα σε μένα, το ον. Αυτές οι εντυπώσεις είναι μοναδικές για μένα, δημιουργούν τις sanskaras μου και επίσης σχηματίζουν την μοναδική μου προσωπικότητα σε μια κυκλική διαδικασία

Η προσωπικότητα μου σχηματίζει το είδος των εμπειριών και των εντυπώσεων που σχηματίζονται από τις εμπειρίες και τις εντυπώσεις που με την σειρά τους σχηματίζουν την προσωπικότητα μου και σαν αποτέλεσμα τις σκέψεις, τα λόγια και τις πράξεις. Αν σταθερά κρατώ την συντροφιά ανθρώπων που κουτσομπολεύουν, ένας μεγάλος αριθμός σχετικών εντυπώσεων που στηρίζονται στην εμπειρία του κουτσομπολιού θα συνεχίσουν να αποθηκεύονται μέσα μου, που με την σειρά τους θα επηρεάζουν την προσωπικότητα μου

Το προσωπικό χαρακτηριστικό  γίνεται όλο και πιο δυνατό και με την πάροδο του χρόνου δεν βρίσκω τίποτε λάθος αυτό και συνεχίζω να βαθαίνω όλο και περισσότερο σ αυτό ( πχ κουτσομπολιό). Με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες εντυπώσεις  να αποθηκεύονται. Έτσι αυτή είναι μια κυκλική διαδικασία.

 

No comments:

Post a Comment