5.8.21

Οι 8 Δυνάμεις για την Επιτυχία (Μέρος 3)

 




Οι 8 Δυνάμεις για την Επιτυχία

(Μέρος 3)

Ο κατάλογος των διαφορετικών καταστάσεων τις οποίες αντιμετωπίζουμε στην διάρκεια της ημέρας είναι ατελείωτος. Βέβαια, οι δυνάμεις που χρειάζονται στις διαφορετικές καταστάσεις είναι διαφορετικές. Μερικές φορές για να υπάρχει επιτυχία μπορεί να χρειάζονται όχι μόνο μια ή δυο , αλλά και οι οκτώ δυνάμεις. Πρέπει να  φέρνουμε την δύναμη στην πράξη. Υπάρχουν τρία στάδια της δύναμης στην πράξη ( δράση).


 Το πρώτο βήμα είναι η συνειδητοποίηση ότι σε μια ιδιαίτερη κατάσταση χρειάζομαι μια ιδιαίτερη πνευματική δύναμη και βεβαιώνομαι ποια είναι αυτή ή δύναμη ή οι δυνάμεις. Για αυτό χρειάζομαι μια αγνή διάνοια κι επίσης μια εμπειρία από το παρελθόν όπου έχω περάσει μέσα από διαφορετικά είδη καταστάσεων του νου, του σώματος, του ρόλου και των σχέσεων. Για παράδειγμα, αν κάποιου η συμπεριφορά δεν είναι πολύ θετική προς εμένα, σε μια τέτοια περίπτωση, για να έχω επιτυχία, χρειάζομαι την δύναμη της ανεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας. Την ίδια στιγμή, σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν είναι σοφό να χρησιμοποιώ την δύναμη να αντιμετωπίζω, για παράδειγμα να έχω θάρρος και να προσπαθήσω να αντιμετωπίσω το άλλο άτομο. Χρειάζεται να ξέρω ότι πρέπει να αντιμετωπίσω την κατάσταση και όχι το άτομο, το οποίο μπορεί να καταστρέψει την κατάσταση. Έτσι, χρειάζομαι να έχω καθαρότητα στις επιλογές μου και να είμαι βέβαιος/ η ποια από τις οκτώ δυνάμεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσω. Μια λαθεμένη επιλογή δύναμης μπορεί να σημαίνει ότι μια αρνητικά κατάσταση μπορεί να γίνει ακόμη πιο αρνητική και μια σωστή επιλογή μπορεί να οδηγήσει σε μια λύση ενός προβλήματος.

 

 


 

Μετά, το δεύτερο βήμα είναι να αναδύσω εκείνη την δύναμη στην συνειδητότητα μου. Αυτό εξαρτιέται από το πόσο ο χαρακτήρας και οι συνήθειες μου είναι γεμάτες με τις οκτώ δυνάμεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βέβαια, όλοι οι άνθρωποι έχουν όλες τις οκτώ δυνάμεις τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό, αλλά σε κάποιους  ανθρώπους οι οκτώ δυνάμεις είναι  βαθύτερες απ ότι σε άλλους κι έτσι αυτοί μπορούν να αναδύσουν τις δυνάμεις πιο εύκολα. Επίσης, εκτός αυτού, το τελευταίο βήμα είναι να εφαρμόσω την δύναμη και να την φέρω στην πράξη. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνάμεις όχι μόνο αναδύονται στον νου μου, αλλά και στις σκέψεις , στα λόγια και στις πράξεις μου. 



No comments:

Post a Comment