17.10.21

Οι Σκέψεις μου δημιουργούν την Μοίρα μου ( Μέρος 1)

 






Οι Σκέψεις μου δημιουργούν την Μοίρα μου ( Μέρος  1)

 

Η Πνευματική σοφία μας διδάσκει ότι η ευτυχία εξαρτιέται από τις επιτυχίες, τα αποκτήματα και τις σχέσεις. Όμως, άλλες φορές νιώθουμε ευχαριστημένοι και άλλες ανήσυχοι. Κάποιες μέρες είμαστε ενθουσιώδεις και άλλες βαριεστημένοι. Αυτό σημαίνει ότι μερικές φορές τα αισθήματα μας δεν είναι κάτω από τον έλεγχο μας. Η αλήθεια είναι ότι καθένας μας μπορεί να δημιουργεί αισθήματα και την μοίρα του σύμφωνα με τον τρόπο που επιλέγουμε  να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη της Σκέψης μας. Πως οι σκέψεις μας εκδηλώνουν το πεπρωμένο μας; Η απάντηση μας είναι μια απλά αλυσίδα που κινείται διαδοχικά από τις σκέψεις στα αισθήματα μας ,τις στάσεις, τις πράξεις, τις συνήθειες, την προσωπικότητα και την μοίρα μας. Ας δούμε πως αυτά δουλεύουν.

1. Κάθε μου Σκέψη δημιουργεί τα Αισθήματα μου .

 

Οι σκέψεις είναι η δημιουργία μου. Κάθε σκέψη προκαλεί ένα αίσθημα, έτσι αυτό που νιώθω καθορίζεται από την ποιότητα της σκέψης μου. Έτσι, αν δημιουργώ συνειδητά μια αγνή, θετική σκέψη, νιώθω ευτυχία . Η ευτυχία είναι ένα αίσθημα , ένα συναίσθημα και μια εμπειρία που νιώθω. Παρόμοια νιώθω αισθήματα τέτοια όπως, γαλήνη, αγάπης, πόνου, θυμού. Δημιουργώ μια σκέψη- χαίρομαι που δουλεύω σ αυτό το γραφείο. Αυτό δημιουργεί ένα θετικό συναίσθημα και νιώθω ευτυχία. Σε αντίθεση, αν δημιουργήσω μια σκέψη- δεν μ αρέσει η δουλειά εδώ, αυτό δημιουργεί ένα αρνητικό συναίσθημα και νιώθω αποκαρδιωμένος. Η εσωτερική μου δύναμη εξαντλείται και  νιώθω την δουλειά μου πιο σκληρή καθώς γίνομαι ποιο αδύναμος. Αν όμως σκεφθώ, ναι έχω προκλήσεις στο Γραφείο μου αλλά θα τις αντιμετωπίσω, η θετικότητα μου θα με βοηθήσει να τις ξεπεράσω.

 


2. Τα αισθήματα  δημιουργούν την Στάση μου.

 

Οι σκέψεις μου δημιουργούν τα αισθήματα μου κάθε στιγμή είτε στις σχέσεις , στην δουλειά μου ή σε ένα εμπορικό κέντρο. Καθένας είναι εκεί όπου είναι, όλα είναι  αυτό που είναι. Αλλά το πως νιώθω για τους ανθρώπους και τις καταστάσεις για ένα διάστημα, αυτό  δημιουργεί την στάση μου προς αυτά, καθορίζοντας αν τα αποδέχομαι, τα σέβομαι ή τα απορρίπτω. Έτσι, αν για ένα χρονικό διάστημα δημιουργήσω μια σκέψη-  χαίρομαι να δουλεύω σ αυτό το γραφείο,  το αποτέλεσμα της ευτυχίας θα καθορίζει την στάση μου σχετικά με το Γραφείο μου- την στάση του ανήκει. 

No comments:

Post a Comment