20.10.21

Οι Σκέψεις μου δημιουργούν την Μοίρα μου ( Μέρος 2)

 



Οι Σκέψεις μου δημιουργούν την Μοίρα μου ( Μέρος  2)

 

3. Η Στάση μου μεταφέρεται στην δράση μου.

 

Η στάση μου καθορίζει το βλέμμα μου, την συμπεριφορά και τον τρόπο που ανταποκρίνομαι στους ανθρώπους και τις καταστάσεις. Έτσι η στάση μου οδηγεί τις πράξεις μου . Για παράδειγμα, είμαι ένας υπάλληλος που έχω την στάση ότι το γραφείο μου ανήκει. Αυτήν την στάση την φέρνω στην πράξη. Κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Εργάζομαι με αφοσίωση και ευθυγραμμίζομαι με τους στόχους της εταιρείας μου.

4. Οι επαναλαμβανόμενες πράξεις δημιουργούν τις συνήθειες μου.

 

Επαναλαμβάνοντας μια πράξη δυο, τρις φορές ή δέκα φορές γίνεται μια συνήθεια. Όταν είμαι υπάλληλος υψηλής απόδοσης απολαμβάνω όλα τα σχετικά οφέλη κι αυτό με παρακινεί να είμαι ακόμη καλύτερος σε κάθε εργασία που κάνω. Έτσι δημιουργείται αυτή η συνήθεια- να παραμένω χαρούμενος , να παίζω και να πετυχαίνω.

 

5. Οι συνήθειες μου καθορίζουν την προσωπικότητα μου .

 

Γίνομαι αυτό που επανειλημμένα κάνω. Έτσι όλες μου οι συνήθειες μαζί σχηματίζουν την προσωπικότητα μου . Αυτές γίνονται ένα  αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, που ρέει μέσα στην συμπεριφορά μου και καθοδηγεί τον τρόπο της ζωής μου. Αν είμαι ένας ευτυχισμένος υπάλληλος, αυτό θα ρέει στην προσωπικότητα μου.  Με αυτόν τον τρόπο η ευτυχία μου δεν περιορίζεται στον τόπο της εργασίας μου, αλλά με ακολουθεί παντού, ασκώντας την επιρροή της σε ότι κάνω.

 


6. Η Προσωπικότητα μου εκφράζεται στην δράση κι έτσι δημιουργείται η Μοίρα μου .

 

Όπως είναι η προσωπικότητα μου είναι και η δράση μου. Όπως είναι η δράση μου, έτσι είναι και η συνέπεια των πράξεων μου. Αυτή η συνέπεια είναι η μοίρα μου.

 

Συμπέρασμα : έτσι όλα τα στοιχεία έρχονται μαζί – οι σκέψεις μου δημιουργούν τα αισθήματα μου, τα αισθήματα μου δημιουργούν την στάση μου, η στάση μου μπαίνει στην πράξη και η επαναλαμβανόμενη δράση δημιουργεί μια συνήθεια, οι συνήθειες επηρεάζουν την προσωπικότητα μου και η προσωπικότητα μου φτιάχνει το σενάριο της ζωής μου . Γι αυτό , εγώ επιλέγω πως θέλω να νιώθω όλη την ημέρα, σε όλη μου την ζωή. Εγώ αποφασίζω την λίστα των συναισθημάτων που χρησιμοποιώ και εκείνων που αποφεύγω. Έχω την δύναμη να διαγράφω την μοίρα της επιλογής μου. Έτσι, όταν δημιουργώ μια θετική σκέψη, αυτή  δημιουργεί μια ευτυχισμένη μοίρα.   

No comments:

Post a Comment