8.1.22

Ξυπνήστε την Θετικότητα Μέσα σας ( Μέρος 2)

 



Ξυπνήστε την Θετικότητα Μέσα σας  ( Μέρος  2)


Ξέρετε ότι κατά μέσο όρο κάθε 2 δευτερόλεπτα ή και σε λιγότερο δημιουργούμε μια σκέψη; Η ταχύτητα αυτή αυξάνει πολύ περισσότερο όταν είμαστε σε πανικό και ταλαιπωρία ή κάτω από αρνητική επιρροή μιας εξωτερικής κατάστασης . 

Την αποκαλούμε εξωτερική επειδή το εγώ, το οποίο είναι μέσα μου δεν είναι ο δημιουργός της κατάστασης. Ακόμη και το φυσικό σώμα είναι εξωτερικό. Εκτός από τις καταστάσεις που δημιουργούνται από τα χαρακτηριστικά της αρνητικής μου προσωπικότητας, οι οποίες είναι εντελώς δημιουργίες του εσωτερικού εγώ, όλες οι άλλες καταστάσεις είναι εξωτερικές. 

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία καταστάσεων που προέρχονται από τα χαρακτηριστικά της αρνητικής προσωπικότητας τα οποία είναι απόλυτα εσωτερικά. Π.χ μια μέρα νοιώθω μελαγχολική ή στεναχωρημένη χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο. Μια άλλη μέρα έχω εγωιστικές σκέψεις για την φύση μου ή τις θετικές μου ιδιότητες ή δυνάμεις που είναι όλα εσωτερικά θέματα. Μερικές φορές νιώθω φόβο αλλά δεν υπάρχει ένα ιδιαίτερο άτομο ή πράγμα που φοβάμαι, είναι απλά μια περαστική φάση. Απλά δεν είμαι τρομαγμένη για κάποιο άτομο ή άλλη κατάσταση και νιώθω ότι δεν έχω επιτυχία αν και όλα στην ζωή μου πηγαίνουν καλά. Μια άλλη μέρα μπορεί να ανησυχώ μήπως αρρωστήσω , αν και είμαι σε καλή φόρμα , δεν έχω συναντήσει κάποιον που είναι άρρωστος ή δεν έχω ακούσει νέα για αρρώστιες. Έτσι, η ανησυχία μου είναι θέμα απόλυτα δημιουργίας του εαυτού. Αυτά είναι παραδείγματα των καταστάσεων που δημιουργούνται εντελώς από εμάς.

 

 


Μετά, υπάρχουν καταστάσεις από τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μας τα οποία πυροδοτούνται από τις εξωτερικές καταστάσεις

Τέτοιες καταστάσεις περιλαμβάνουν κάτι που διάβασα, είδα ή άκουσα και το οποίο προκάλεσε την εμφάνιση ενός αρνητικού χαρακτηριστικού της εσωτερικής μου προσωπικότητας. Παραδείγματα τέτοιων καταστάσεων είναι - ο φίλος μου ήταν πιο επιτυχημένος στην ακαδημαϊκή του σταδιοδρομία και βλέποντας αυτό προκαλούνται σκέψεις ζήλιας ν μέσα μου. Σε αυτήν την περίπτωση, αυτή είναι η κατάσταση που δημιούργησα μόνος μου, αλλά προκλήθηκε από άλλο άτομο ή εξωτερικό γεγονός. Αυτός ή αυτή δεν μου προκάλεσε κανένα κακό και δεν δημιούργησε την κατάσταση, αλλά δημιούργησα την κατάσταση μόνο λόγω της σκέψης μου.

 Ένα άλλο παράδειγμα μιας τέτοιας κατάστασης - φοβάμαι το αφεντικό μου στο γραφείο μόνο και μόνο επειδή η θέση του είναι ανώτερη από εμένα. Είναι πολύ ωραίο άτομο και είναι εξαιρετικά ευγενικό μαζί μου και ποτέ δεν προσπαθεί να με εξουσιάσει, αλλά νιώθω κυριαρχούμενη λόγω της σκέψης μου. Ή μια άλλη μέρα, άκουσα μια είδηση ​​για το πώς πεθαίνουν άνθρωποι από καρδιακή προσβολή. Αυτό δημιουργεί σκέψεις φόβου μέσα μου, αν και δεν υποφέρω από συμπτώματα όπως ανεξέλεγκτη υψηλή χοληστερόλη ή υψηλή αρτηριακή πίεση που θα μπορούσαν ενδεχομένως να οδηγήσουν σε αυτό.  

 

(Συνεχίζεται …)

No comments:

Post a Comment