15.1.22

“Θετικές Δηλώσεις” προστασίας από τον Ιό

 




“Θετικές Δηλώσεις” προστασίας από τον Ιό

Καθένας μας περιβάλλεται από φόβο και ανησυχία περισσότερο από κάθε άλλη φορά, επειδή αντιμετωπίζουμε μια κατάσταση παγκόσμια εξ αιτίας του ιού. Παρακάτω μοιραζόμαστε μια σειρά “Θετικών Δηλώσεων”  , θετικών σκέψεων-προτάσεων . Παρακαλούμε επαναλάβετε τις αν θέλετε τρις φορές σαν πρώτες σκέψεις μόλις ξυπνήσετε το πρωί. Ας είναι και οι τελευταίες σκέψεις πριν να κοιμηθείτε. Πάντα ας ενεργοποιείτε την τροφή, το νερό και το τσάι σας με αυτές τις “Θετικές Δηλώσεις”. Που σημαίνει τις επαναλαμβάνουμε  10 με 15 φορές την ημέρα. Αυτό θα κρατάει εσάς και τους άλλους γύρω σας σε υψηλούς κραδασμούς και προστατευμένους από τον ιό.





Είμαι μια αγνή ψυχή

Είμαι μια δυνατή ψυχή

Είμαι μια άφοβη ψυχή

Το σώμα μου είναι τέλειο και υγιές και θα είναι πάντα…

Οι ευλογίες και οι δυνάμεις του Θεού σχηματίζουν ένα κύκλο χρυσού φωτός γύρω μου…

Τίποτε δεν μπορεί να μπει σ αυτόν τον ενεργειακό κύκλο …

Είμαι προστατευμένη με την ενέργεια του Θεού …

Είμαι ασφαλής… η οικογένεια μου είναι ασφαλής…

Η χώρα μου είναι ασφαλής … ο κόσμος είναι ασφαλής…

Ο ιός τελείωσε… ποτέ δεν θα ξανάρθει .

No comments:

Post a Comment