17.9.21

5 Βήματα για μια Ζωή Ελεύθερη από Stress (Μέρος 2)


 

5 Βήματα  για μια Ζωή Ελεύθερη από Stress (Μέρος 2)

 

 

Βήμα 2Δεν είμαι στην ώρα μου … είναι οκ – Κάθε βήμα στην ζωή μας σήμερα έχει να κάνει με καθήκοντα που πρέπει να φέρουμε σε πέρας και να κάνουμε τα πράγματα να συμβούν όσο πιο γρήγορα και όσο πιο καλά. Αυτό δεν καταλαβαίνουμε είναι ότι κάθε σκέψη μας βιασύνης και ανησυχίας επηρεάζει την νοητική, συναισθηματική, πνευματική καθώς επίσης και την φυσική μας υγεία.  Επίσης είναι καλύτερο να καθυστερήσουμε στην συνάντηση, στην εργασία ή ακόμη και στο γεύμα ή στο να είμαστε έτοιμοι. Αλλά είναι χειρότερο να βιαζόμαστε επειδή η συνειδητότητα της βιασύνης , θα σας φέρει πιεστικά προγράμματα, επειδή η ενέργεια που εκπέμπετε αυτή επιστρέφει πίσω σε σας. Όσο πιο πολύ βιάζεστε, τόσο περισσότερο οι άνθρωποι θα νιώθουν την ενέργεια σας και δεν θα νιώθουν άνετα μαζί σας. Επίσης, να θυμάστε μια μικρής διάρκειας αποτυχία είναι καλύτερη από κάτι που θα κάνει κακό στον νου, το σώμα και τις σχέσεις σας σας για πολλή ώρα. Έτσι, κάνετε αυτά που έχουν σημασία, πάτε με το αυτοκίνητο σας στην δουλειά σας, τελειώστε την δουλειά στο σπίτι σας και την δουλειά του γραφείου και ακόμη κι αν έχετε μια πολυάσχολη κοινωνική ζωή, αλλά όλα με έναν χαλαρό, μη βιαστικό και χωρίς κούραση στον νου. Με αυτόν τον τρόπο, θα ευχαριστιέστε τις στιγμές της ζωής, θα έχετε επιτυχία σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας και δεν θα νιώθετε την πίεση των προθεσμιών και τις προσδοκίες των ανθρώπων απέναντι σας σε σχέση με τον χρόνο.   

 

 

 

Βήμα 3Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή κι εμείς όλοι απλά είμαστε ηθοποιοί.- Κάθε πρωί ας λέτε στον εαυτό σας ότι Είμαι ένας ηθοποιός στην παγκόσμια σκηνή και ότι κάνω εδώ είναι ο ρόλος που παίζω.  Ένας ηθοποιός που είναι πάνω στην σκηνή ποτέ δεν ταυτίζεται με τον ρόλο του. Αυτός ξέρει ότι ο ρόλος κρατάει λίγο και μετά θα πρέπει να επιστρέψει στο σπίτι του αφού παίξει τον ρόλο του. Μια από τις πιο σημαντικές αιτίες για το stress είναι η σκέψη – Είμαι ο ρόλος , που επίσης ονομάζεται ανεστραμμένη συνειδητότητα. Η σωστή συνειδητότητα είναι ότι είμαι  ένας πνευματικό; Ο ηθοποιός και ο ρόλος είναι η δράση μου. Ο ρόλος μου είναι περιορισμένος και δεν είναι ο αληθινός μου εαυτός. Ο αληθινός μου εαυτός είμαι εγώ, η ψυχή ή το ον, , γεμάτο με όλες τις ιδιότητες και τις δυνάμεις. Όσο πιο απροσκόλλητη είμαι από τον ρόλο μου, τόσο λιγότερο είναι το stress όταν στον ρόλο, τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως θέλω ή περιμένω. Επίσης, και οι άλλοι γύρω μας είναι ηθοποιοί και μερικές φορές το παίξιμο τους δεν είναι όπως περιμέναμε ή προβλέπαμε, αλλά είμαι ανάλαφρη επειδή  γνωρίζω ότι η θετική επιρροή  είναι πιο εύκολη από τον αρνητικό έλεγχο. Αν προσπαθώ να ελέγξω την δράση του άλλου, θα δημιουργήσω έναν νου, σχέση και περιβάλλον, γεμάτο stress. Αν όμως επηρεαστεί ο ηθοποιός, από τις καλές ευχές γι’ αυτόν, το άλλο άτομο θα αλλάξει και θα ενεργεί θετικά κι εγώ θα ελευθερωθώ από το stress.

No comments:

Post a Comment