26.10.21

5 Συμβουλές για να νικήσετε την Νοητική Μόλυνση ( Μέρος 2)






5 Συμβουλές για να νικήσετε την Νοητική Μόλυνση  ( Μέρος  2)

 

2. Να σκέφτεστε τους άλλους μόνο όταν είναι απαραίτητο –  Μια κοινή συνήθεια που έχουμε όλοι είναι να σκεφτόμαστε τους άλλους ακόμη και όταν δεν είναι απαραίτητο και σημαντικό. Ίσως ένα άτομο στο γραφείο σας να μην εργάζεται σωστά , να μην αποδίδει και η δουλειά του να επηρεάζει την απόδοση της εταιρείας, η κοινή αντίδραση είναι να προσπαθήσετε να τον διορθώσετε και επίσης να μιλήσετε με το κατάλληλο άτομο στην εταιρεία. Αφού το κάνετε αυτό, κάθε φορά που τον βλέπετε σκέφτεστε αρνητικά γι’ αυτόν ή μιλάτε αρνητικά γι’ αυτόν   σε κάθε άτομο στην εταιρεία, που είναι άχρηστη συνομιλία. Υπάρχουν τόσοι πολλοί τέτοιοι άνθρωποι στην ζωή μας. Αν έχουμε βαριές σκέψεις γεμάτες αρνητικότητα για κάθε μέλος της οικογένειας, φίλο και συνάδελφο, αυτό δεν θα είναι κουραστικό; Έτσι βάζετε μια τελεία, αφήνετε τα άχρηστα ερωτηματικά και τα θαυμαστικά στις σκέψεις σας. Κρατάτε τις σκέψεις σας μετρημένες και αντικαθιστάτε τις αρνητικές σκέψεις για τους άλλους με άλλες σχετικές με τις ιδιαιτερότητες, τις αρετές και τις δεξιότητες τους καθώς και τα θετικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους, έτσι που να μην κουράζεστε και νιώθετε νοητική μόλυνση.

 

 


3.Αφήνετε τον εγωισμό και ζείτε Ελεύθερα Ένα πολύ μεγάλο φορτίο που κάποιοι από εμάς φέρουμε στο συναισθηματικό μας κεφάλι είναι του αιθέριου εγωισμού μας. Σήμερα το πρωί η συνάδελφος μου στο κολλέγιο ή στον τόπο εργασίας μου σχολίασε αρνητικά το ντύσιμο μου. Σχολίασε και μετά όλη μέρα δεν την ξαναείδα, αλλά συνέχισα να κρατάω στον νου μου και την καρδιά μου το σχόλιο της , σαν να ήταν η χειρότερη προσβολή που είχα δεχτεί. Όπου υπάρχει υπερβολικός εγωισμός, υπάρχει τεράστιο αίσθημα προσβολής. Γιατί; Είμαι υπερβολικά προσκολλημένος/ η στην εικόνα του εαυτού μου και δεν μπορώ να ανεχτώ έστω και κάτι λίγο να την λερώσει. Ας είστε γλυκείς, ταπεινοί και ευγενικοί – αυτός που δεν δίνει σημασία στα σχόλια των ανθρώπων και συνεχίζει να τους αγαπά ανεξάρτητα από αυτά. Ας υποκλίνεστε ( έχετε ταπεινότητα) και οι έντονες σκέψεις προσβολής θα σταματήσουν και ας κρατάτε τον νου σας ανάλαφρο.    

 

 

 

( Συνεχίζεται …)

No comments:

Post a Comment