15.12.21

Δημιουργείτε Θετικές Σκέψεις και Αισθήματα




 Δημιουργείτε Θετικές Σκέψεις και Αισθήματα

 

Από την στιγμή που  καταλαβαίνουμε ότι οι σκέψεις μας είναι η πηγή των αισθημάτων μας, συνειδητοποιούμε ότι μέσα στο ταξίδι μας στον φυσικό κόσμο, σε πολλές γεννήσεις, επανειλημμένα χτίσαμε ιστούς αρνητικών και κακών σκέψεων και αισθημάτων, κι έτσι δημιουργήσαμε πολλές εσωτερικές και εξωτερικές δυσκολίες στον εαυτό μας. Η συνήθεια αυτή συνεχίζεται και σ αυτήν μας την γέννηση. Ο διαλογισμός μας βοηθάει να καθαρίσουμε αυτήν την αρνητικότητα και σπάει αυτήν την συνήθεια.  Μας βοηθάει να καταλάβουμε τι συμβαίνει στον εσωτερικό μας κόσμο και να καταλάβουμε πως δημιουργούμε σκέψεις και αισθήματα, πως να πάρουμε την υπευθυνότητα τους και πως να συνδεθούμε με τις εσωτερικές θετικές μας πηγές, οποίες μας βοηθάν να αντικαταστήσουμε τα αρνητικά πρότυπα των σκέψεων και των αισθημάτων μας με θετικά. Ο διαλογισμός δεν είναι μόνο μια τεχνική χαλάρωσης, αλλά από ότι φαίνεται ένα δυνατό εργαλείο την μεταμόρφωση του εαυτού ή την αλλαγή του εαυτού.

 


 

Για να έχω την ευκαιρία του κύκλου των θετικών σκέψεων και αισθημάτων στην ζωή μου, το πιο εύκολο μέρος είναι να ξεκινήσω με τις σκέψεις μου. Δεν είναι πολύ δύσκολο να αλλάξω τις σκέψεις μου. Απλά χρειάζεται προσοχή. Και η αλλαγή των σκέψεων μου, θα φέρει εύκολα την αλλαγή των αισθημάτων μου. Με τον διαλογισμό, αποφασίζω για λίγα λεπτά, κάθε μέρα ( θα πρέπει να είναι τουλάχιστον  1-2 λεπτά ή το πολύ 25-30 πετά την ώρα, εξαρτάται από το τι κάνω) – να αφήσω στην άκρη  τις αρνητικές και άχρηστες σκέψεις και να δημιουργήσω αγνές και θετικές σκέψεις που να στηρίζονται στην επίγνωση της πνευματικής μου ταυτότητας. Μόλις το κάνω αυτό, αρχίζω να νιώθω τις αρχικές πηγές ή θησαυρούς του εαυτού μου. Με αποτέλεσμα , θετικά και δυνατά αισθήματα για τον εαυτό και τους άλλους να αναδύονται. 

No comments:

Post a Comment