17.12.21

Κρατάτε ένα Ημερολόγιο Ευγνωμοσύνης

 




 

Κρατάτε ένα Ημερολόγιο Ευγνωμοσύνης


Όλοι είμαστε ευλογημένοι με πολλά όμορφα επιτεύγματα στη ζωή μας. Ας νιώθουμε χαρούμενοι που έχουμε αυτά τα επιτεύγματα και ας είμαστε πάντα ευγνώμονες στο Σύμπαν και στους ανθρώπους γύρω μας που μας έχουν ευλογήσει με αυτά. Ας ευχαριστούμε ακόμη και τον Θεό γιατί το να Τον θυμόμαστε μας έχει βοηθήσει να λάβουμε αυτά τα επιτεύγματα και να τα βιώσουμε. Τα επιτεύγματα είναι τα μικρά ορόσημα της ζωής και τα καλά πράγματα, που έρχονται στο δρόμο μας άλλοτε μόνα τους και άλλοτε με λίγη προσπάθεια. Μπορεί να είναι φυσικά αλλά και μη φυσικά πράγματα. Το ημερολόγιο ευγνωμοσύνης είναι ένα μικρό ημερολόγιο που μπορούμε να κρατάμε και να γράφουμε σε αυτό καθημερινά ό,τι είναι ωραίο στη ζωή μου. Μπορούμε να γράφουμε 3-5 πράγματα καθημερινά, ακόμα και αυτό που συνέβη σήμερα στη ζωή μου, που μου έδωσε ευτυχία. Μπορεί να είναι πράγματα που μου έχει χαρίσει ο Θεός, μου έχει δώσει κάποιο κοντινό μου άτομο ή τα έχει μοιραστεί μαζί μου η φύση

 


 

Επίσης, χρειάζεται να ξαναβλέπω το ημερολόγιο ευγνωμοσύνης μου από καιρό σε καιρό, να διαβάζω τις παλιότερες σελίδες του, που είχα γράψει, ας πούμε πριν από έναν μήνα, έναν χρόνο ή και πριν από μερικά χρόνια. Γιατί όσο περισσότερο συνειδητοποιούμε την καλοσύνη της ζωής και όσο περισσότερο τη θυμόμαστε ξανά και ξανά, νιώθουμε χαρούμενοι για αυτά που έχουμε και δεν είμαστε δυστυχισμένοι για όσα δεν έχουμε. Η ζωή μπορεί μερικές φορές να μας στέλνει δύσκολες και αρνητικές καταστάσεις και μερικές φορές να παθαίνουμε κατάθλιψη και θλίψη, αλλά το ημερολόγιο ευγνωμοσύνης μας θα μας υπενθυμίσει πόσο τυχεροί είμαστε και πώς όλοι έχουμε τόσα πολλά πράγματα που μας έχουν κάνει να χαμογελάμε και να νιώθουμε βαθιά μέσα στην καρδιά μας. Η ζωή είναι όμορφη, κάθε άνθρωπος είναι όμορφος, κάθε κατάσταση, ακόμα κι αν είναι αρνητική είναι όμορφη, γιατί είναι ευεργετική, κάθε στιγμή της ζωής είναι όμορφη και φυσικά ο Θεός, που είναι ο πιο αγαπημένος μας, είναι ο πιο όμορφος, γιατί είναι καλός , φροντίδα και ευγενική μαζί μας όλη την ώρα.

No comments:

Post a Comment